1. Особливості написання юридичних листів: мета та типи листів, структура та стилістика ділового листування, вимоги до оформлення листів.
2. Звертання до адресата в юридичному листуванні. Використання фрази «Dear Sir» на початку листа: сучасні тенденції та практичні поради.
3. Особливості написання дат в юридичному листуванні.
4. Оформлення листа: інформація про відправника та одержувача кореспонденції.
5. Доцільність написання теми листа в юридичній кореспонденції.
6. Практичні аспекти написання основної частини юридичного листа.
7. Завершення листа: прощання з адресантом, практичні поради та приклади. Підпис.
8. Вкладення в юридичний лист.
Практичні завдання відповідно до теми заходу
Звертаємо увагу слухачів, що вартість участі для осіб, які не є адвокатами, відрізняється.
Звертаємо увагу адвокатів, що перед лекцією та після її завершення слід відсканувати QR-код, який буде відображено на екрані вебінарної кімнати.
На помічників, стажистів та інших учасників вебінару процедура сканування QR-коду не поширюється.