1. Огляд юридичної термінології за темою.
2. Значення справи в конституційному та імміграційному праві Великої Британії.
3. Правові та фактичні передумови виникнення спору.
3.1. Чому політика Уряду Великої Британії «по Руанді» стала однієї із підстав виникнення спору?
3.2. Чи достатньо дотримання принципу «не видворення» (the principle of “nonrefoulement”) для того, щоб вважати третю державу безпечною для розміщення осіб, які шукають прихистку?
4. Аргументи Верховного Комісара ООН у справах біженців проти ідентифікації Руанди, як безпечної третьої держави.
4.1. Доказова база, якою оперував Комісар ООН під час розгляду справи.
4.2. Статистичні дані, щодо розгляду Руандою заяв про надання притулку, які ставлять під сумнів її безпечність, як третьої держави.
5. Рішення Верховного Суду Великої Британії.
5.1. Чому політика Уряду Великої Британії «по Руанді» була визнана незаконною?
5.2. Чи мав Суд вагомі підстави вважати, що шукачі притулку зіткнуться з реальним ризиком жорстокого поводження після їх видворення до Руанди?
5.3. Тест, який застосував Верховний Суд Великої Британії при ухваленні рішення.
6. Вплив ухваленого рішення на розвиток міграційного права Великої Британії.
6.1. Курс уряду лейбористів на продовження політики «по Руанді».
6.2. Угода між Урядом Великої Британії та Руандою від 05 грудня 2023 року.
6.3. Закон про безпечність Руанди (притулок та імміграція) 2024.
7. Вартість політики «по Руанді» для Уряду Великої Британії.
8. Реакція Уряду лейбористів.
9. Співпраця інших країн з Руандою в міграційних питаннях.
Звертаємо увагу слухачів, що вартість участі для осіб, які не є адвокатами, відрізняється.
Звертаємо увагу адвокатів, що перед лекцією та після її завершення слід відсканувати QR-код, який буде відображено на екрані вебінарної кімнати.
На помічників, стажистів та інших учасників вебінару процедура сканування QR-коду не поширюється.