Матеріал підготувала Ірина Сенюта, доктор юридичних наук, адвокат, керуючий партнер Адвокатського об’єднання «MedLex», голова Комітету медичного і фармацевтичного права та біоетики НААУ, лектор ВША НААУ
1. 14.09.2020 було зареєстровано проєкт Закону про внесення змін до деяких законів України щодо додаткових гарантій прав педагогічних та науково-педагогічних працівників під час дії карантину або обмежувальних заходів, пов'язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) № 3033а-1
Законопроєкт розроблено задля забезпечення належного рівня соціального захисту педагогічних та науково-педагогічних працівників державних та комунальних закладів освіти, які наражаються на додаткові ризики зараження гострою респіраторною хворобою COVID-19, виконуючи свої професійні обов'язки.
Детальніше ознайомитись із законопроєктом можна за посиланням: https://t1p.de/v513
2. 15.09.2020 було передано на повторне друге читання проєкт Закону про безпеку та якість донорської крові та компонентів крові №3648
Проєкт закону розроблений з метою перегляду правового регулювання у сфері безпеки та якості донорської крові та компонентів крові у відповідності до вимог Угоди про асоціацію та Стратегії розвитку системи крові, що дозволить реформувати систему крові України з урахуванням кращих європейських стандартів та практик.
Детальніше ознайомитись із законопроєктом можна за посиланням: https://t1p.de/6wih
3. 17.09.2020 прийнято законопроєкт про внесення змін до статті 19 Закону України «Про лікарські засоби» щодо здійснення електронної роздрібної торгівлі лікарськими засобами № 3615-1
Мета законопроєкту — врегулювати правовідносини у сфері дистанційної торгівлі лікарськими засобами та забезпечення захисту кінцевого споживача від таких ризиків як: недотримання умов зберігання і перевезення лікарських засобів; порушення процедури обігу лікарських засобів, включно з можливістю потрапляння до пацієнта неякісних або фальсифікованих засобів; збільшення відсотка випадків самолікування і, як наслідок, негативного впливу на здоров’я кінцевого споживача; відсутність належної фармацевтичної опіки щодо споживача; неконтрольоване і незаконне втручання умовних сервісів і сторонніх осіб у процес доставки ліків, які не мають права її здійснювати.
Детальніше ознайомитись із законопроєктом можна за посиланням: https://t1p.de/31k4