1. Міжнародні стандарти та світовий досвід евакуації дітей у збройному конфлікті.
2. Національне законодавство і досвід територіальних громад з евакуації в умовах війни.
3. Елементи і фактори в складі найкращих інтересів дитини в питаннях евакуації.
4. Безпекові ризики за місцем проживання та новим місцем переміщення дитини.
5. Різність підходів до евакуації сімей з дітьми та закладів інституційного догляду і виховання дітей.
6. Практика ЄСПЛ і вітчизняних судів щодо підстав відібрання дитини.
7. Захист інтересів дитини через відібрання vs втручання в право на приватне і сімейне життя.
8. Фахова дискусія стане майданчиком для:
- обговорення проблемних питань, що постають під час евакуації дитини крізь призму стандартів евакуації дітей у збройному конфлікті, положень вітчизняного законодавства, досвіду територіальних громад, релевантної судової практики у питанні відібрання дитини від батьків, можливістю відмови від евакуації та її наслідками;
- обміну досвідом з метою здійснення ефективного юридичного супроводу питань тимчасового переміщення (евакуації) та контролю за подальшим місцем розміщення кожної дитини;
- обговорення нових викликів та пошуку шляхів їх вирішення;
- узагальнення висновків за наслідками заходу та напрацювання тематичних матеріалів-рекомендацій.
Організатори: НААУ за ініціативою Комітету з сімейного права та Вища школа адвокатури НААУ за ініціативою Центру «Адвокат дитини».
Модератор: Лариса Гретченко, адвокат, медіатор, керівник Центру «Адвокат дитини» ВША НААУ, заступник Голови Комітету з сімейного права НААУ.
Доповідачі: адвокати, члени комітетів НААУ та Центрів ВША НААУ
Запрошені: представники Координаційного штабу з питань захисту прав дитини в умовах воєнного стану, Міністерства освіти і науки України, Міністерства соціальної політики, Мінреінтеграції, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Національної поліції України, Нацсоцслужби, Служби Освітнього омбудсмена.
Звертаємо увагу слухачів, що вартість участі для осіб, які не є адвокатами, відрізняється.
Звертаємо увагу адвокатів, що перед лекцією та після її завершення слід відсканувати QR-код, який буде відображено на екрані вебінарної кімнати.
На помічників, стажистів та інших учасників вебінару процедура сканування QR-коду не поширюється.






