
Під час процедури створення через особистий кабінет адвоката ордеру на надання правової допомоги, дані про номер посвідчення адвоката України, ким та коли воно видане автоматично не генеруються. Ці реквізити адвокат має заповнити самостійно.
Відповідні уточнення внесені до підпункту 12.14 Положення про ордер на надання правничої (правової) допомоги, затвердженого рішенням РАУ від 12.04.2019 №41, під час останнього засідання Ради адвокатів України (рішення №32).
Також (на прохання керівників деяких рад адвокатів регіонів) було роз’яснено, що ті реквізити ордеру, які не генеруються автоматично (зокрема, ПІБ клієнта, посилання на договір про надання правової допомоги чи доручення органу системи БПД, назва органу де надається правова допомога), адвокат вправі вносити до ордеру як у друкованій, так і в рукописній формі.
Нагадаємо, в Україні встановлено єдину, обов’язкову для всіх адвокатів, форму ордера. Він є належним та достатнім підтвердженням правомочності адвоката на вчинення дій в інтересах клієнта.
Ордер видається адвокатом, адвокатським бюро, адвокатським об’єднанням та повинен містити обов’язкові реквізити, передбачені Положенням.
Бланки ордерів генеруються у відповідному розділі «Особистого кабінету адвоката» на офіційному веб-сайті Національної асоціації адвокатів України слідуючи командам системи.