
У роботі юристів рейтинги, як один із маркетингових інструментів, посідають досить важливе місце. На них орієнтуються клієнти під час вибору радника, а наявність адвоката серед топів певної галузі права не тільки тішить, але й дає йому підстави для збільшення гонорарів.
У Національній асоціації адвокатів України провели вебінар на тему «Акселератор визнання: розширення можливостей молодих юристів у рейтингах». Захід організував Молодіжний комітет НААУ - UNBA NextGen спільно з European Young Bar Association.
Голова Молодіжного комітету Сергій Барбашин, який виступив модератором, поділився власним досвідом подання заявок до спеціалізованих рейтингів.
Він порадив дотримувати терміни подання заявок, встановлені організаторами, для чого визначати внутрішні проміжні строки збору та узагальнення даних, написання чернетки та подання анкети. Не зайвим буде сформувати список потенційних юридичних партнерів, а також завчасно повідомити своїх клієнтів про можливе опитування.
Також С. Барбашин зауважив, що рейтинги можуть бути елементом розвитку бренду, але не повинні ставати головною метою роботи.
Клієнти та юристи згодні, що юридичні рейтинги впливають на те, яку винагороду отримують консультанти. На цьому наголосила керівник практики Chambers and Partners у Європі Магдалена Паркітна.
Вона послалася на опитування 2023 року, проведеного консалтинговою компанією, згідно з яким 89 % покупців юридичних послуг вважають, що фірми з найкращими напрямами практики та юристи-лідери практик мають більші шанси співпраці. А 97% юридичних фірм заявили, що рейтинг підвищує можливість отримати більше роботи або встановлювати більшу плату за свої послуги.
Редактор «Legal 500 Canada» Майк Де Лука звернув увагу на важливість відображення в анкеті, що подається, актуальної інформації стосовно діяльності протягом останніх 12 місяців. Також він рекомендує вказувати вартість наданих послуг, коли це можливо, а виконану роботу описувати конкретно і стисло. Загальне і розлоге подання інформації не матиме користі.
Під час побудови власного бренду важливо усвідомлювати те, яким вас сьогодні бачать люди, а також яким ви хочете бути в їхніх очах. Таке порівняння радить робити партнер Strevas Дорон Девідсон-Відавскі. І, аби досягти мети, він рекомендує визначити свою «суперсилу» - те, що ви робите краще за інших, які позитивні відгуки ви отримуєте, та що ви вважаєте своїми головними цінностями. Саме це допоможе побудувати відносини з клієнтами.
Також учасникам вебінару озвучили поради від World Trademark Review з подання інформації:
- не використовувати занадто багато маркетингових виразів. Варто спростити та підсумувати свою діяльність. Використовувати факти, цифри та статистику;
- анкета має демонструвати досвід у різноманітних галузях, різні види робіт, команду з багатьма можливостями і релевантними знаннями;
- варто вказувати різних учасників команди: як молодих партнерів, так і більш досвідчених співробітників;
- думати про свою стратегію та завчасно готувати рекомендації та партнерів, яких будете вказувати.
Також під час вебінару учасники обговорювали стратегії побудови успішної кар'єри в юридичній галузі, як молодим юристам планувати та розвивати свою кар'єру, щоб отримати визнання та позиції в рейтингах, як інструменти (особистий бренд, професійні мережі, публікації), можуть допомогти молодим юристам привертати увагу і підвищувати свій статус, як співпраця з іншими професіоналами галузі може збільшити можливості для зростання та визнання, які на шляху визнання виникають перешкоди і як їх долати.
Аби першим отримувати новини адвокатури, підпишіться на канал Національної асоціації адвокатів України у Telegram.