
4 вересня 2018 р. у Вищій школі адвокатури НААУ проведено новий і актуальний для адвокатів навчальний курс на тему: «Маркетинг професійних послуг». Його автором є Валентин Гвоздій – заступник Голови Національної асоціації адвокатів України, Ради адвокатів України, адвокат, член Експертної та Науково-консультативної ради при НААУ, автор ідеї Проекту “Історія адвокатури України”, Заслужений юрист України, керючий партнер ЮФ «Golaw».
Лектором було розглянуто такі ключові блоки:
— Чим маркетинг може бути корисним адвокатам;
— Маркетингове планування і як розробити найжахливішу маркетингову стратегію;
— Гонорар: як отримати винагороду, на яку Ви заслуговуєте?;
— Ваша фірма – Ваш бренд. Створення брендингових і маркетингових меседжів;
— Створення запиту покупців на професійні послуги;
— Чого не може зробити маркетинг?
Проте найбільшу цікавість слухачів викликали наведені автором курсу приклади формування маркетингу професійних послуг, які вдалося віднайти й апробувати у власній фірмі (ЮФ «Golaw» неодноразово була відмічена у багатьох провідних українських й міжнародних рейтингах, серед яких The Legal 500, Chambers&Partners, Best Lawyers, «Юридична премія», а також входить до ТОП-10 кращих юридичних фірм України).
В. Гвоздій поділився з колегами найбльш дієвими інструментами маркетингу професійних послуг та практикою їх застосування.
Гонорар за виступ лектор скерував у Благодійний фонд допомоги адвокатів.